Ga naar inhoud

sommige sites kan ik niet openen


Aanbevolen berichten

heb alles gedaan en bleef problemen houden met malware ben even in mijn regedit geweest om de mbam er volledig uit te gooien en daar kwam ik tot de ontdekking dat ik in mijn register een legacy mbamswissarmy heb en ook de mbamprotector die ik heb gegoogled en dat was niet fris wat ik zag

dus wat kan ik het beste doen nu want ik kon ze niet verwijderen uit mijn register

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb alles gedaan en bleef problemen houden met malware ben even in mijn regedit geweest om de mbam er volledig uit te gooien en daar kwam ik tot de ontdekking dat ik in mijn register een legacy mbamswissarmy heb en ook de mbamprotector die ik heb gegoogled en dat was niet fris wat ik zag

dus wat kan ik het beste doen nu want ik kon ze niet verwijderen uit mijn register

Kreeg je een foutmelding? welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee kan op de sites komen en heb nu geen problemen op het moment dat ik ondervind en krijg ook geen fout meldingen dus draait het nu rustig

thanks for dat alleen nog de vraag hoe krijg ik die mbamswissarmy uit mijn root ??

of is dat niet nodig??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm - programma's en verwijder alle mbam, malwarebytes of antimalwarebytes toepassingen die je tegenkomt.

Als er een bij die moeilijk doet, probeer deze dan te verwijderen met Revo Uninstaller.

Controleer nadien in de map c:\program files of er daar nog mappen staan van malwarebytes, anitimalwarebytes, mbam en verwijder ze indien nodig.

Doe dan nogmaals een registerschoonmaak met CCleaner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik heb de config schoongemaakt ook de programfiles op mijn c schijf schoon en in de programdata heb ik er ook verschillende uitgehaald en in mijn prefetch heb ik er kunnen verwijderen pc opnieuw opgestart geen fout meldingen gekregen en heb toen de ccleaner een register clean gedaan en hij gaf geen enkele fout aan dus neem aan dat mbam nu van mijn pc is moet ik hem nu opnieuw installeren???

mvg dave

---------- Post toegevoegd om 14:14 ---------- Vorige post was om 14:07 ----------

maar als ik dan in mijn registry editor kijk (regedit.exe) daar vind ik hem nog wel de

MBAMSERVICE

MBAMPROTECTOR

MBAMSWISSARMY

en daar kan ik niets van weghalen of moet ik de regedit gewoon met rust laten???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je een foutmelding als je deze wil verwijderen? Welke? De volledige tekst of een schermafbeelding ervan posten in een volgend bericht.

Kan je die sleutels exporteren?

Standaard worden deze exports opgeslagen als een .reg bestand maar je kan dit wijzigen in .txt, eventueel na de export via de verkenner de extentie aanpassen.

Als dit nog niet het geval is, plaats dan deze sleutels met kopieren en plakken samen in 1 kladblokbestand en voeg dit toe aan een volgend bericht.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.