Ga naar inhoud

Probleem na computer opstarten


safi

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb een probleem met mijn computer(vista). Als ik mijn computer opstart en inlog op mijn naam dan krijg ik bureaublad. Tot hier gaat alles goed. Als ik dan op een programma klik bijv. "word of internet explorere" dan reageert mijn computer niet meer. Hij blijft gewoon stil. Ik krijg ook geen internet verbinding en als ik mijn computer wil afsluiten dan reageert mijn computer niet meer. Ook ctrl+alt+del doet het niet..

Weet iemand een oplossing voor deze probleem?

Alvast bedankt,

Safi.

aangepast door safi
Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eens je pc op veilige modus op te starten f8 of f5 (verschilt)

Als ik dan opstart via veilige modus dan kan ik wel de internet explorer en andere programma openen maar wat moet ik dan doen? Als ik internet opent via veilige modus dan krijg ik ook geen internet verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt u een vista installatie cd/dvd?

Als u die hebt kun je eens proberen of je het opgelost krijgt met de herstelconsole van de cd/dvd.

Ik heb wel de recovery cd moet ik dan opnieuw installeren?

---------- Post toegevoegd om 06:28 ---------- Vorige post was om 06:24 ----------

Kan je in veilige modus geen systeemherstel doen?

Ik heb wel systeemherstel gedaan in veilige modus (datum teruggezet). Systeeemhestel is wel goed gegaan maar het probleem blijft nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.