Ga naar inhoud

Acer Aspire M3610 empowering technology probleem


Pladijs

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wij hebben thuis nu al 2 jaar een acer desktop en hij heeft altijd goed gewerkt zonder te grote problemen. Ikzelf heb nu een macbookpro en ben dus niet meer zoveel bezig met onze desktop. Nu begon hij vorige week te haperen bij het opstarten, zo bleef hij bij het ACER opstartscherm hangen en moest hij manueel met de knop uitgezet worden. Deze actie moest dan enkele keren herhaald worden tot hij wel opstarte.

Ik wou hem formatteren en begon mijn bestanden op een externe schijf te zetten. Daarna zocht ik op hoe ik hem moest formatteren. Dit was met het Acer empowering technology programma, maar toen ik het wou opstarten werkte het niet. Ik probeerde het dan via alt+f10 in te drukken bij het opstartscherm maar hier stuit ik ook op problemen. Als ik het naar de standaardinstellingen wil resetten gaat dat niet omdat ik het wachtwoord niet meer weet (men eigen fout natuurlijk) maar via de cd/dvd optie gaat het ook niet. Ik heb wel 2 acer recovery dvds maar als ik deze insteek blijft hij ze uitgooien met de boodschap dat ik dvd 1 van de recovery moet insteken.

Kan iemand me verder helpen met het formatteren van deze computer?

Mvg

Mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.