Ga naar inhoud

[OPGELOST] PC start niet op, power-led knippert


Tomahawk

Aanbevolen berichten

@leroy

ik snap wat je bedoelt, maar de bestanden op deze harde schijf waren al een tijd niet meer geback-upt.. en deze mochten we gewoon niet kwijtraken. dusja, dat risico dat dan de harde schijf niet meer werkt hebben we maar genomen, we hebben nu in ieder geval de documenten.. (haha harde schijf kun je kopen, foto's ed en belangrijke werk-bestanden niet ;)) dus vandaar..

maargoed.. ik ga nu iig proberen weer met die harde schijf, of een andere de kappotte pc te starten.. wordt waarschijnlijk morgen, dan zien we wel hoe het gaat..

moederbord idd ook heel goed de oorzaak kunnen zijn..

P.s. Op de harde schijf stonden 2 partities.. 1 met OS en 1 met documenten.. hij startte in eerste instantie niet, omdat de pc vanaf de 'kapotte' schijf wou starten.. maar daarna jumpers omgezet en heb ik hem gewoon vanaf mijn eigen OS gestart.. dit deed het wel.. nu geformateerd.. morgen maar weer in de andere pc proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, bedankt voor jullie hulp!

Het probleem is gevonden.. ik heb het zelf niet gezeien maar een lokale pc-winkel zag het al na een paar minuten. Er bleek iets te zijn doorgebrand op het moederbord..

deze wordt vervangen.

Ik weet niet of het bij dit forum ook zo gaat, maar hier kan dus een slotje op:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.