Ga naar inhoud

Enquête Blogger


Gast Raceman1910

Aanbevolen berichten

Gast Raceman1910

Dag

hoe kan je een enquête toevoegen aan je blog? Ik weet dat er bij google gadgets een gadget bestaat die dat kan, maar om te stemmen moet je een google-account hebben, dus sommige mensen kunnen dan niet stemmen.

Het zou een gadget moeten zijn waarbij je op 1 vraag moet antwoorden en zodra je geantwoord hebt verschijnen de resultaten van het aantal stemmen.

Weet er iemand een gadget die dit toelaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je echt een enquete of een poll?

Want bij blogs/fora's kun je een pagina aanmaken en kiezen voor poll. Een enquete is echt een volledig formulier. Ik heb ooit een HELE lange tijd geleden een website gezien waar je enquetes op kon maken en publiceren (frame) op je eigen website.

Ik weet alleen niet of een blog (blogspot/blogger/enz) zoiets er standaard in heeft zitten. Zou je eens moeten kijken naar installeerbare extensies voor je blog. (als je hem zelf beheerd).

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Raceman1910
Gebruik je Blogger/Blogspot? Daar kan je toch stemmen zonder Gmail-account?

Ja sorry, ik heb er nog eens naar gekeken en inderdaad je kan zonder aangemeld te zijn op een google-account stemmen.

Toch bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.