Ga naar inhoud

Dvd-Rom werkt niet altijd


diabl0

Aanbevolen berichten

Terwijl er nog twee openstaande discussies zijn in het virus-gedeelte van dit forum, kom ik al aan met een derde vraag :-) Deze staat helemaal los van de spyware-problemen die ik in de andere topics aankaartte, aangezien het om een andere computer gaat. De spyware nestelde zich op mijn laptop, dit probleem doet zich voor op mijn vaste pc.

De dvd-rom blijkt niet altijd te werken. Eigenlijk heb ik al problemen met de dvd-rom sinds de aankoop van de pc. Hij leek de cd's of dvd's niet altijd te lezen. Ik kreeg altijd de melding dat ik een schijf moest plaatsen. Pas nadat ik de computer opnieuw opstartte, met de dvd al in de dvd-rom, ging hij de schijf lezen. Tot deze week eigenlijk. Ik heb een game gekocht, en opnieuw wil hij de schijf niet lezen, zelfs niet na een reboot. En koop dan al amper games, dan blijkt het nog niet te werken ook :-)

De bekabeling moet nog steeds in orde zijn denk ik, aangezien hij sommige andere cd's wel leest (vooral audio-cd's). Enig idee waar het probleem dan wel zou kunnen zitten?

Bedankt alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss toch voor de zekerheid de bekabeling is goed checken.

Nu denk ik niet dat het dat zal zijn maar dan ben je in een keer zeker.

Je zegt dat de DVD niet gelezen word. Wil je daarmee zeggen dat de auto-play functie niet werkt of dat het 'verkennen' van de DVD ook niet werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.