Ga naar inhoud

externe wordt niet herkend


Aanbevolen berichten

Wilde ik net een boel bestanden van mijn ene harde schijf naar een andere copiëren, en nu herkent mijn pc de originele niet meer. Er komt geen enkel bestand in de lijst. Hij geeft nog wel de capaciteit weer, maar niet meer dan dat.... Ik heb al even in de archieven gekeken, maar niet zo direkt een antwoord gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En in apparaatbeheer al eens gaan kijken ?

Wat ik met schijfletters bedoel? Als je de schijfletters wijzigt en je wil nu iets opslaan, en er was ingesteld dat er automatisch naar de E: schijf moest opgeslagen worden, en de schijfletter werd gewijzigd naar F: zal automatiscch opslaan niet meer lukken, en ga je opslaan als moeten gebruiken.

---------- Post toegevoegd om 16:59 ---------- Vorige post was om 16:49 ----------

Wat bedoel je met de schijfletters? Ik heb hem nu in een andere usb aansluiting gestoken en daar wordt ie helemaal niet geregistreerd. Gewoon gecrasht?? zonder enige reden?

Daarom niet gecrasht. Ik zou eerder zeggen niet meer gepartioneerd.

aangepast door seniorke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Apparaatbeheer vind ik niet terug ... waar zit dat ? :) sorry ik ben een echte digibeet..

Heb net mijn andere externe aangesloten die ik normaalgezien op de laptop heb, en die net nog werkte en ook die wordt niet herkend... IOMEGA is het merk.

aangepast door embroiderit
wat meer informatie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb... eigenaardig genoeg hebben ineens drie van mijn usb poorten het begeven... heb nu mijn externe in de laatste poort aangesloten en dit geeft geen probleem van herkenning.

Maar geen van de bestanden kan nu gelezen worden... dus sta ik nog even ver als tevoren :(

aangepast door embroiderit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start - configuratiescherm - apparaatbeheer

Zie je daar gele vraagtekens of uitroeptekens.

Hebben die externe harde schijven een extra powerkabel , zoals dit

2 voor in de PC en het uiteinde in de externe HD

USBCable3.jpg

---------- Post toegevoegd om 17:47 ---------- Vorige post was om 17:43 ----------

Een hub gaat geen oplossing bieden. Als de USB poorten op het moederbord van de desktop stuk zijn best een pci USB kaart in de computer plaatsen.

PC0028.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij die externe schijven was normaal een cs of dvd schijfje bij. Volgens mij zul je de software van iomega op die desktop moeten installeren.

---------- Post toegevoegd om 17:59 ---------- Vorige post was om 17:55 ----------

Configuratiescherm en stel die in op klassieke weergave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.