Ga naar inhoud

pc met laptop bedienen


Gast Shirley1

Aanbevolen berichten

heyk's

en vraagje ik heb pc en die ga ik gebruiken als mediacenter en die aansluiten op tv stereo ,en die pc wil ik dan kunnen bestuuren met mijn laptop. nu mijn vraag hoe begin ik daar het best aan welke progy's heb ik nodig.

pc en laptop zijn alle twee draadloos .

dus als iemand en idee heeft en kan uitlegen hoe ik daar best aan begin dat zou knap zijn .

bye bye xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

het moet kunnen door het programma wat standaard in windows zit.

dat staat in: Start --> alle programma's --> bureau-accesoires --> communicatie --> verbinding met extern bureaublad.

allen je moet even beide pc's met hetzelfde domein verbinding laten maken.

niet een werkgroep maar een domein.

dit domein moet je ook in je router aanmaken.

dan moet je verbinding maken met dat programma naar het domein en de computernaam invullen. en dan verbinden.

ik weet niet of het werkt want ik ben er ook nog steeds mee bezig hoe je dat nou precies moet doen.

laat het weten of het gelukt is. is het gelukt kun je even zeggen hoe je het precies gedaan hebt. dan kan ik er een tutorial van maken. en zelf ook thuis even uitproberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je dat niet met ultranvc?

ja ken het wel maar die verbinding moet je steeds maken dus het is nie zo dat je pc aanzet dat automatisch de verbinding er is of kan je dat mss instellen ?

ken vnc enkel om eens te gebruiken om hulp op afstaand te bieden

en je antwoord heb ik ook meerder maalen gehoord er zal dan wel iets van aanzijn zekers .

ik ga het eens proberen

bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft dit kunnen werken?

probeer anders ook eens de mogelijkheid van Leroy, op deze manier doet mijn oom dat geloof ik.

het programma radmin is ook nog een mogelijkheid om zo een verbinding te maken maar weet niet of deze standaard een verbinding maakt, maar u kunt dit wel onder start onder het mapje opstarten zetten dan opent het scherm en kunt u alsnog verbinding maken.

Mv.Gr.

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.