Ga naar inhoud

Systeem samenstellen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jawel hoor. Zelfs de oudere 7xx chipset serie ondersteunt deze. Zelfs de meeste AM2+ moederborden zijn met de nieuwe hexa-cores compatibel. (Mits een BIOS-update)

Maar de 89GTD PRO zal gewoon de Phenom II X6 ondersteunen, zonder BIOS-update, en is dus ready out of the box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, dat is heel mooi. Ik heb zelf veel positieve reacties gelezen, maar ook een aantal wat mindere.

De tijd voordat het product word verstuurd zou nog wel een worden veranderd zonder dat de koper word geinformeerd. Daar hebben jullie dus geen ervaringen mee als ik het goed bergrijp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar geen ervaring mee omdat ik azerty contacteer als ik een product wil kopen dat niet in stock is.

Velen klagen omdat ze een product kopen dat niet in stock is en verwachten dat, dat direct zal veranderen. Daarom dat ik nooit een product aanraad dat geen groen of oranje aanduiding heeft qua stockage.

Meestal zijn de klachten van mensen op het internet ook groter in aantal omdat een consument sneller een review zal schrijven om zijn frustratie uit te drukken dan eentje schrijven over hoe content hij wel is (dan is hij meestal met zijn spulletjes aan het spelen). Er zijn er ook velen die simpelweg niet nadenken als ze kopen. Je moet immers geen wonderen verwachten.

Maar Azerty heeft wel van tijd tot tijd problemen met zijn aangegeven levertijd. Maar het is nergens perfect. Enkel Alternate is daar zeer goed in maar daar betaal je wel een meerprijs voor (tot 10% zelfs!!).

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.