Ga naar inhoud

systeem kan pad of bestand niet meer vinden


ion

Aanbevolen berichten

Hoi Allen,

Als ik een film converteerde van BV: AVI naar DVD kreeg ik normaal 2 mapjes AUDIO TS en VIDEO TS nu zijn die mapjes weg en staat er in de plaats het ikoontje van windows media player.

Als ik DVD shrink gebruik om de film een beetje aan te passen krijg ik nu een venster te zien waarin staat dat het systeem soms het pad en soms het bestand niet kan vinden.

Weet iemand hoe ik dit terug kan oplossen?

Dank bij voorbaat.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

converteer met ANY VIDEO CONVERTER en er is voor zover ik weet niets verplaatst.

ANY VIDEO CONVERTER: staat bij program files

DVD SHRINK: staat bij mijn documenten

heb beide programma's al eens samen gezet, ook al eens gewisseld, ook al eens opnieuw geinstalleerd, niks helpt tot nu toe.

Is volgens mij ook niks ernstig denk ik zal alleen moeten weten wat er is fout is.

gr ion.

PS: hoe kun je die paden verplaatsen, of wat bedoeld men hier juist mee.

aangepast door ion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allen,

Staat bij optie juiste pad ingevuld is dus niks mis mee.

Snap het niet meer, ondertussen van alles geprobeerd maar is allemaal boter aan de galg.

Wat ik niet begrijp is dat na het converteren van een film er normaal er 2 mappen overblijven ( video ts & audio ts ) en die zijn weg, krijg nu in de plaats ikoontje van windows media player dat zich perfect laat afspelen met W.M.P. maar zich niet op dvd laat branden.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allen,

Na heel veel deleten en instal... van mijn dvd bewerkings programma's werkte

de boel nog niet, ondanks deze gedownloade films met windows media player perfect afspeelde kon ik ze niet bewerken.

Ten einde raad dan een film van een dvd geript en plots waren al de problemen vedwenen, alle programma's werkte weer vermoed dan ook dat er toch een probleem geweest is met ontbreekende codecs, enfin voor zover ik kan zien is het probleem opgelost.

Met dank aan jullie allen.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.