Ga naar inhoud

[OPGELOST] oude geluiden Windows XP


irene

Aanbevolen berichten

Sinds ik met Vista werk 'mis' ik erg mijn oude XP geluiden.

Ik hoor op een afstand een heleboel maar kan niet zo snel bedenken bij welke handeling het hoort.

Ik zou graag mijn oude XP geluiden terug vinden.

Ik heb gevonden dat je alle geluiden kan veranderen maar dat zijn er zeer veel en ze allemaal gaan beluisteren dan vind ik te ingewikkeld.

Bestaat er een handeling waarmee je alle geluiden in 1x weer hebt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo irene,

als je vanaf je Bureaublad rechtklikt, ga je onderaan naar "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen" . Dan kom je in het scherm waar ook het icoontje met "Geluiden" bij staat.

Hierbij kun je aanpassen welk geluid je bij welke actie wilt horen.

Ik ben bang dat ik weinig vond over de "oude XP " geluiden, om die bij Vista erin te zetten. Als dit mogelijk is, hoor je het zo snel mogelijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog altijd druk aan het speuren, maar een heuse lijst met losse XP-geluiden heb ik nog niet gevonden.

Het mag duidelijk zijn dat als je vanuit Start --> Configuratiescherm --> Geluiden , bij het schematje bij geluiden kijkt.. dan kun je zelf bladeren in je geluiden.

Hier kan je handmatig je geluiden bij je Windows Vista geluiden zetten.

Misschien dat je zelf geluiden kunt downloaden die makkelijk voor je zijn, met een vergelijkbare toon van XP?

(http://wav.startpagina.nl/)

Iemand wel een lijst met losse XP sounds (.wav) gevonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.