Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heeeyyy,

ik ben er nu een paar daagjes mee aan het prutsen,

maar het lukt me nog niet helemaal. Ik heb een ongeluk gehad waarbij mijn mobiel dus danig beschadig is geraakt dat ik nieuwe heb genomen (njah nieuw de oude van me broer haha) maar nu wel ik dus de smsjes van mijn oude telefoon van de afgelopen 2 maand nog overzetten, maar dit wil niet echt lukken. ik heb het nu geprobeert met ''Jeyo mobile companion 2.1''. Hier krijg ik ze er wel voor, dan laat ik hem backupen naar een XML file. En dan wou ik proberen met SMSImporter op mijn nieuwe mobiel te zetten. maar het lukte alweer niet. iemand enig idee hoe ik dit ga oplossen? het is geen mogelijkheid om ze op simkaart te zetten want hier kunnen er maar max 20 op ofzo en ik moet er 2206 overzetten.

Mvg,

Dennis Schraa!

(de ene mobiel is MDA Vario 1 ook bekent als Qteck 9100 de andere is een HTC TYNT 2)

aangepast door dennis schraa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me gelukt.

Ik heb SMS Ex/inporter op De MDA vario gezet en daar het .exe bestand geopent.

Waarna ik de smsjes liet overzetten in een .XML en dan voledig in 1 bestand. het programma laade de 2300Smsjes na enkele minuuten overgezet in het .XML bestand. toen heb ik het bestand op de pc gezet en SMS Ex/inporter allebij op mijn HTC Tytn gezet. en heb ik allemappen er over laten zetten en toen alleen nog een kwestie van overzetten naar andere map.en ik had alle smsjes overgezet!:)

Zo is het gegaan:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.