Ga naar inhoud

Gaming Add-On : FPS Freek


superjona

Aanbevolen berichten

De FPS Freek werd gesponsord door 1GameShop, waarvoor onze uiterste dank!

banner2nieuw.jpg

Inleiding :

dsc00455i.jpg

De FPS Freek is een analoge stick die zowel op de Xbox 360 én de PlayStation 3 past. Dankzij de 40 % toegenomen hoogte kan je accurater mikken, en dus hogere scores halen. We zullen eens testen of de FPS Freek zijn belofte waar kan maken. De FPS Freek is beschikbaar in 3 mogelijke kleurcombinaties.

De FPS Freek dichter bekeken :

dsc00457ef.jpg

dsc00458k.jpg

De FPS Freek is van plastic, maar voelt helemaal niet goedkoop aan. De analoge stick zelf heeft anti-slip laagjes en kan je het best vergelijken met de originele Xbox 360 stick. Dit product werd gedesigned voor de Xbox 360, maar de ondersteuning voor PS3 systemen kwam er snel aan.

Xbox 360 :

dsc00510qe.jpg

dsc00511lt.jpg

De installatie op een originele Xbox 360 Wireless controller verliep heel vlotjes. De sticks voelen beter aan, en het voelt alsof je méér bewegingen kan maken, en beter kan richten.

PlayStation 3 :

dsc00466gn.jpg

dsc00467ea.jpg

Ook onze PS3-controller krijgt de nodige analog sticks. Je merkt wel dat de installatie minder vlot verloopt dan de Xbox 360, maar met een beetje handigheid heb je de FPS Freek meteen op je controller. Ook hier merken we betere bewingsmogelijkheden, maar de controller blijkt nu zelfs ook wat stabieler te zijn.

Resultaten :

dsc00468b.jpg

Om even te kijken hoe efficiënt de FPS Freek werkt, hebben we enkele tests ondernomen :

PS3 : Modern Warfare 2 Multiplayer

Je voelt het meteen, je hebt opeens veel meer kills, en je kan beter mikken naar je tegenstanders. We hebben een sniper-rifle gebruikt tijdens de game. Het is heel gewoon dat je wat inzoomt als je een tegenstander wil raken, maar dankzij de FPS Freek heb je een grotere kans om vijanden te raken, zelfs zonder scope! Ter info : onze "Kill/Death" rang ging van 1.36 naar 1.54!

Xbox 360 : Gears of War 2

Met Gears of War 2 zijn we in de offline spelersmodus gebleven. Hier merken we het verschil, maar minder groot. Granaten smijten en mikken gaat allemaal preciezer. Geen enorm verschil, maar alle beetjes helpen.

Conclusie :

De FPS Freek is een pracht van een product dat universeel en handig is. De eerste maal voelen ze 'raar' aan, maar na een tijdje wil je niets anders. Je wordt er geen pro gamer van, maar het is alvast een stap naar de goede richting!

Een setje FPS freeks kost 19.99 EUR.

1gameshop.jpg

aangepast door superjona
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op welke basis ligt die 1.36 vast en hoe die 1.54?

Het verbaasd me ook dat het daadwerkelijk invloed heeft. Is het dan puur omdat je bij consoles geen gevoeligheid kunt instellen? Want zoals ik het zie is het gewoon dat aanpassen.

Echt cheaten is het ook weer niet. Je zou dan ook kunnen zeggen dat je cheat als je een game muis hebt ipv een normale muis. Laat staan van eyefinity van 3x 1080p tov 1 scherm op 720p.

Weeral: Ik vraag me het gewoon af, voor de rest een mooie review.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat andere mensen ervan vinden, ik mute ze allemaal, ik ervaar dat geroezemoes storend xD

(En ik gebruik m'n RealTriggers ook nog :D)

Wel, mijn gem. k/d ratio lag op 1.36, maar na een week (10 à 12 uur) begon dat echt wel omhoog te gaan, en nu blijft dat ongeveer op 1.54.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.