Ga naar inhoud

acer laptop(oudje)aspire 1356 LC1 wireless


Gast techorazek

Aanbevolen berichten

Gast techorazek

Ik heb een aspire laptop en volgens de toen verkopende verkoper zit er wireless in zi onder.

AMD Athlon XP 2800+, Microsoft? Windows? XP Home Edition, 15TFT, 512MB RAM (2x 256), 40GB HDD, DVD&CDRW, LiIon, 56K modem, Wired & wireless Lan, 64MB ATI 9200, no FDD

Nu heb ik hem al een tijdje en heb sinds kort een huis in hongarije waar ik via die wirelesslan kan internetten op de code van mijn buren

Maar waar zit dat ding

Heb aan de rechterkant een opening zitten waar je iets in kan schuiven

Moet daar iets ingekocht woren soms?

Moet ik hem instellen maar hoe

Wie kan helpen

Alvast bedankt Diaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast techorazek

ja heb windows xp en meen sp2 anders moet ik die downloaden

Maar snap er werkelijk niks van,zit het er nou in of wat ik zei moet er iets in aan de zijkant waar die contact mee makt.

Heb van mijn moeder iets gehad dat past er precies in daar staat op wireless lan pc card 54mbps

Deze past erin maar moeten de instellingen dan veranderd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, Ga naar configuratiescherm, dan naar Systeembeheer, dan naar computerbeheer, dan naar systeemwerkset, dan naar Apparaatbeheer. Nu ga je een hele lijst zien wat er allemaal in je pc zit. Kijk eens naar Netwerkadapters. Daar ga je 3 onderdelen zien. Je draadloze module zul je daar zien, als ze in het rood is doorkruist, wil dit zeggen dat ze uitgeschakeld is. Rechter muisknop en inschakelen. Computer heropstarten en je module zal werken. (Zoals gezegd moet je wel XP SP2 geinstalleerd hebben).

Hopelijk heb ik je geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wireless lan zit in de laptop gebouwd. het kan zijn dat er nog een schakelaar op de laptop zelf omgezet moet worden. het tekeningetje bij het schakelaartje is een soort antenne die signalen verzend.

zit deze erop moet je hem even omzetten. en nog eens naar draadloze netwerken zoeken. nu moet het wel gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.