Ga naar inhoud

Outlook ineens onbereikbaar!


Vaner

Aanbevolen berichten

Na 7 jaren trouwe dienst is mijn Outlook er vandaag mee gekapt Ik dubbelklik op het logo (zoals altijd), maar in plaats van de email pagina, krijg ik de melding "Fout bij het uitvoeren van de bewerking". Ik begrijp de oorzaak/ achtergrond van deze melding niet, noch snap ik wat bedoeld wordt met "bewerking". Ik heb helemaal niets "bewerkt', doch slechts op een knopje gedrukt. Bij Microsoft geven ze niet thuis, zelfs een telefoonnummer is niet te vinden. Rest mij daarom een beroep te doen op jullie hulpvaardigheid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pc afgesloten en weer opgestart. De foutmelding was daarna weg, maar in plaats daarvan kreeg ik de melding "Bij taak 'bezig met ontvangen' is fout opgetreden", gevolgd door een technisch verhaal waarvan ik niets begrijp. Ik heb mijn accountinstellingen getest, maar de "aanmelding bij de server voor inkomende e-mail" mislukte.

Ik heb het gevoel in een vicieuze cirkel te zitten. Hoe kom ik hier uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de webmail van uw provider.

Mogelijk is er een slechte mail in uw inbox.

Verwijdert het daar.

Vaner, doe eerst wat Stegisoft je hier aanraad.

Je emails komen eerst aan bij je provider en dan worden die pas van je provider naar je pc doorgestuurd waar jij die dan wil openen met Outlook.

Als er met de laatste email iets is foutgelopen dan zal die heel deze keten blijven blokkeren tot jij de email verwijderd.

Ik heb helemaal niets "bewerkt', doch slechts op een knopje gedrukt.
Door op dat knopje (=snelkoppeling) te drukken geef jij de pc de opdracht met een bewerking (=openen van Outlook) te starten.
Rest mij daarom een beroep te doen op jullie hulpvaardigheid...
Dat is het grote verschil, onze hulp is gratis, die van Microsoft mag je betalen.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.