Ga naar inhoud

Ingebouwde webcam inschakelen


Vraagoverwebcam

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een Asus X56V, en daar zit een ingebouwde webcam in. Heb ik ooit 1x gebruikt maar heb geen idee meer hoe (maar hij heeft het ooit gedaan dus) nu komt morgen een vriendin langs en die wil ergens online solliciteren via de webcam. Maar hoe krijg ik in godsnaam mijn webcam aan? Zie nergens een knopje en zie ook nergens in het start-menu een functie webcam. In de gebruikershandleiding staat er ook niets over. Of gaat de webcam aan als je op zo'n solliciteersite klikt op een link ofzoiets? Of moet ik toch eerst het ding inschakelen? En zo ja hoe? Ik heb echt geen idee..... Beetje dom misschien maar ik ben al een uur aan het prutsen, pfff.

aangepast door Vraagoverwebcam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie, maar het lukt me nog niet. In configuratiescherm staat alleen een scanner en nadat ik je link gedownload heb en op alles uitpakken heb geklikt gebeurt er niets. Er staat ook niets onder scanners/ camera's dan in het configuratiescherm.

Weet jij of ik de webcam echt zelf zou moeten in en uitschakelen zonder dat ik op een site als msn of skype oid zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.