Ga naar inhoud

Samengestelde GamePC, right?


Dangoo

Aanbevolen berichten

2=Voeding

4=moederbord: dit is het belangruikste deel van je pc! Hier op dit onderdeel komen bijna al je kabels van drivers, hd, grafische kaarten op terecht,...

5=geluidskaart: Dit is een kaart dat op je moederbord zit en de geluidskaart zorgt ervoor dat je geluid hebt. Op de geluidskaart kan je uw luidsprekers aansluiten.

6=koeler: deze wordt aan je case bevestigt om alle warme lucht uit de case te zuigen.

7=driver voor je dvd, cd-roms in te steken.

10= grafische kaart: deze wordt op je moederbord bevestigt. Op dit onderdeel kan je uw scherm op aansluiten.

Waarom post je dit? Beetje nutteloos, is al verteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dangoo je woont toch ook in Belgie?

Dan zou ik niet doen wat Yannick zegt :P

Want dan betaal je extra verzendkosten :|

Misschien kan je eerst ff bij andere Belgische sites kijken, als je wilt kan ik je hier ook wel bij helpen, als jij sites weet, maar dan moet je wel even via PM doen.

Ik hoor je wel ;)

Kevin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist... Kom uit Antwerpen.

Had het er gisteren al over met mijn vader.

En idd die verzendingskosten kunnen heel wat oplopen moesten die van over de grens komen.

Wel het belangrijkste is dat jullie mij geholpen hebben hardware te kiezen die zowel voor prijs, kwaliteit en vermogen interresant zijn voor mij budget.

Ik ben nog aan het zoeken naar de juiste site of winkel waar ik de componenten wil kopen, ik ben ervan overtuigd dat prijzen van plaats tot plaats kunnen verschillen. Misschien is er wel ergens een winkel dicht bij mij in de buurt, moet ik allemaal nog uitzoeken. In ieder geval zit er géén haast achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.