Ga naar inhoud

Samengestelde GamePC, right?


Dangoo

Aanbevolen berichten

Dan moet je dus een UTP kabel van beneden naar boven trekken, moet je ff kijken hoe beste kan, welke PVC pijp door de muur omhoog nog vrij is, en waar ie precies uitkomt.

En dan moet je m.b.v. een router allebei de pc's aansluiten op de internetaansluiting.

Is best moeilijk om uit te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goeieochtend.

Ik heb nog is even dingen voor je bij elkaar gezet Dangoo.

Dit keer zit er meer geheugen, betere videokaart, toetsenbord met muis en speakerset bij.

En nog een paar veranderingetjes.

naamloos.png

1 = Kast

2 = Voeding

3 = Processor (CPU)

4 = Moederbord

5 = Geheugen

6 = Hardeschijf

7 = DVD Brander/Speler

8 = High-End Videokaart

9 = Besturingssysteem

10 = 19" Widescreen Monitor

11 = Combinatieset Toetsenbord/muis

12 = 2.1 Speakerset

Dit is wat ik samengesteld hebt.

Met dit syteem kan je zelfs de laatst uitgekomen spellen, zoals Crysis, nog spelen.

Omdat er nu gewoonweg een veel betere videokaart bij zit.

Ook heb ik 2Gb gekozen, omdat geheugen tegenwoordig bijna niks meer kost, en 2Gb wel een vereiste is.

Maaar, dan moet je wel je PC zelf in elkaar zetten, of samen met iemand die er WEL verstand van heeft.

Maar voor deze prijs heb je echt bijna de beste PC voor die prijs.

En er zit nu alles op en aan.

Hoop je hiermee weer wat bijgebracht te hebben.

Groeten Kevin.

Waarom zit er geen koeler bij?

Ik heb mij laten vertellen dat het toch belangrijk is uw pc zo best mogenlijk te koelen. En als ik dan bij koelers kijk, zie ik zoveel variateiten.

Hoe belangrijk is het geheugen hier, ik heb gelezen dat deze hierboven moeilijk te installeren is voor mensen die weinig afweten van hardware en pc's.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.