Ga naar inhoud

Laptop MEDION


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben van plan me een laptop aan te schaffen van medion. Ik zie dat men aanstaande woensdag (in mijn beginners-ogen) een deftige laptop aanbieden.

Ik vraag me wel af of het een goede grafische kaart bevat, want ik zie nergens daar informatie over. Er staat wel 'core i3 met intel HD Graphics'...

NIEUWE AANBOD: MEDION® AKOYA® E7214 (MD 98360)

3 maanden geledne was er voor dezelfde prijs een laptop met MEER geheugen en opslagruimte EN een gforce grafische kaart...

OUDE AANBOD: MEDION® AKOYA® P6622 (MD 98250)

Ik mag toch aannemen dat voor dezelfde prijs, 3 maanden later, een laptop van hetzelfde merk ook van even goede kwaliteit is?

PS. Zou deze laptop al in staat zijn de nieuwere games te draaien?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op vlak van grafische prestaties scoort de Akoya P6622 beter. Maar er zijn ongetwijfeld nog veel betere laptops te vinden. Dit modelletje van Dell bijvoorbeeld. Zelfde prijs, ong. dezelfde prestaties, betere grafische kaart, LED-backlit scherm, degelijke afwerking.

Met die Dell kan je toch aardig wat prestaties binnenhalen. (Voor een laptop...)

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.