Ga naar inhoud

Netwerkadapter na format


StephenL

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Hier ben ik weer met een probleempje.

Na veel problemen met dit topic (http://www.pc-helpforum.be/f167/windows-installer-bij-itunes-25466/) besloot ik om mijn pc te formatteren en vista te herinstalleren. Allemaal goed en wel gelukt, maar om een netwerk te vinden zegt hij dat ik een netwerkadapter moet installeren.

Bij apparaatbeheer vind ik mijn netwerkadapter (802.11a/b/g/Draft-n WLAN van broadcom denk ik) niet terug. Ik heb ondertussen dit gedownload (Broadcom 4321AG 802.11a/b/g/draft-n Wi-Fi Adapter Download - Broadcom Network Card Drivers), setups uitgevoert, maar tevergeefs, staat nog steeds niet bij netwerkadapters.

Kan iemand me helpen om mijn internet aan het werk te krijgen?

Mvg, Stephen

PS: Laptop is een Acer Aspire 5738G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je uw laptop binnen gebracht bij uw computerzaak want met uw laptop is er een probleem mee.

Vertaald door google:

Acer heeft een mogelijk gevaar voor oververhitting op bepaalde producten volgende reeksen

1. Aspire 5738 (AS5738G)

2. Aspire 5738Z (AS5838ZG)

Inderdaad, in bepaalde omstandigheden, is het mogelijk dat de energiesector zich bezighouden met oververhitting brandgevaar voor de gebruikers. Dit is te wijten aan de installatie van een onjuiste BIOS firmware. Gelukkig. eigenaars van de betrokken producten kan dit probleem makkelijk te verhelpen door het downloaden en installeren van een update van het BIOS.

De betrokken producten zijn alleen de hierboven genoemde en werden vervaardigd tussen april en juni 2009. Om te zien of uw product moet een update, gelieve het serienummer invoeren (22 alfanumerieke tekens afgedrukt op een wit label aan de onderkant van het product - zie bijgevoegde foto) OF Snider (10 cijferige code, ook gevestigd op het witte label) in de daarvoor bestemde ruimte hieronder om dit effect:

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet uw log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net eens gekeken op de laptop van mijn moeder, die heeft bijna net dezelfde laptop en komt van dezelfde winkel.

Daar heb ik eens gekeken bij netwerkadapters bij apparaatbeheer, en daar vind ik deze terug:

-Broadcom NetLink Gigabit Ethernet

-Atheros AR5B93 Wireless network adapter

De lan-netwerkdriver (Broadcom NetLink Gigabit Ethernet) is succesvol geïnstalleerd en werkt.

Dan heb ik geprobeert de intel erop te zetten, bij deze heb ik de setup gedaan en de drivers erop geïnstalleerd. Deze staat ook als werkende tussen apparaatbeheer.

Voor de zekerheid heb ik ook eens Atheros geprobeert, maar deze zegt dat de installatie pas wordt voltooid als de netwerkkaart erin wordt gestoken, dus deze is het inderdaad niet volgens mij.

Via intel heb ik al geprobeerd naar mijn draadloos netwerk te zoeken, maar deze is niet gevonden.

Hopelijk kan u mij hierbij helpen.

Mvg Stephen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.