Ga naar inhoud

Bureaublad


trouwee

Aanbevolen berichten

Beste helpers,

Ik ben zo vrij een vraag te stellen voor een meneer die Recuva heeft gedownload en op zijn laptiop heeft geïnstalleerd.

Wat is er aan de hand:

Meneer heeft een Laptop Altec Lansing, Vista, Live Mail. Antivirus NOD32.

Meneer heeft Recuva 'uitgeprobeerd', maar dat is niet goed gegaan.

Volgens meneer heeft hij na de installatie de procedure gevolgd om definitief bestanden te wissen. Na enkele klikken en op All drives te hebben geklikt, stonden er heel, heel veel mappen op zijn Bureaublad. Mappen,gezipt, bijvoorbeeld met de namen msil_system.design.resourc..etc. of msil_system.identitymod…etc. (De overige pictogrammen zijn niet meer te zien. Wonderwel kan hij de computer nog gebruiken).

Systeemherstel – twee verschillende data’s- gedaan om dit proberen op te lossen, maar dat lukt niet. Toen heb ik van het Bureaublad af vele mappen gewist. Ook dat hielp niet.

Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?

Zie jullie antwoord met meer dan grote belangstelling tegemoet,

groetjes Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens meneer heeft hij na de installatie de procedure gevolgd om definitief bestanden te wissen. Na enkele klikken en op All drives te hebben geklikt, stonden er heel, heel veel mappen op zijn Bureaublad. Mappen,gezipt, bijvoorbeeld met de namen msil_system.design.resourc..etc. of msil_system.identitymod…etc.

Ik vind in Recuva geen enkele optie om bestanden definitief te wissen.

Recuva is bedoeld om gewiste bestanden terug te halen.

De aangeduide schijf of schijven worden eerst gescand en de bestanden worden getoond. Dan moet je de gewenste bestanden aanvinken en klikken op de knop "haal terug" rechts onderaan.

Nu moet je een lokatie opgeven waar de teruggehaalde bestanden moeten geplaatst worden en op OK klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie,

Dank voor je antwoord. Het is nog niet de oplossing maar ik heb wel een beter overzicht.

Even een vraagje er achteraan:

Als de "teruggehaalde bestanden" ergens geplaatst (moeten) worden, dus zijn geplaatst, dan staan ze op de PC van meneer op het Bureaublad. Staan ze dan in de map Bureablad? Kan ik via de Verkenner bij het Bureaublad komen. als deze bestanden niet zijn te zien in de Map Bureaublad wat kan ik dan nog doen?

Groetjes Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.