Ga naar inhoud

bestand verwijderen lukt niet


Nam-Reh

Aanbevolen berichten

word 'n héle taak, want de naam is zelfs niet selecteerbaar, ik zal dus alles letterlijk moeten overschrijven...

Ik hou je op de hoogte.

---------- Post toegevoegd om 21:11 ---------- Vorige post was om 21:07 ----------

En het truukje uitproberen van het via Limewire te proberen toevoegen aan de bibliotheek (& zo te kunnen copiëren), lukt OOK niet...

Limewire ziet helemaal geen file in de "saved"-map... (ik wél)

Het begint hier 'n beetje op 'n spokenjacht te gelijken...

Iemand soms 'n (gratis) Caspertje nodig...?

Dit zou (deels) kunnen verklaren waarom het niet verwijderbaar is...

Ik heb het wél kunnen kopiëren naar m'n film-schijf & dan de naam ingekort.

Doch het originele gedownloade bestand (met de lange naam) krijg ik niet verandert noch verwijdert...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noppes... (werken in veilige modus)

Echt niemand in 't bezit van het telefoonnummer van de Ghostbusters...?

Effe uitleggen:

De "file" zit in de map "reeds in Films 1&2", die op z'n beurt in de map "saved"(van Limewire) zit

Als ik m'n cursor op de map "reeds in Films 1&2" plaats , duid hij "lege map" aan...

Klik ik dubbel ("openen") op die map, komt in die map dat bestand (grootte 522MB) tevoorschijn... Tada...

Creepie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij gaf aan dat de naam te lang was... wijzig de naam van de mappen waar het bestand in zit anders eens naar 1 willekeurige letter.

probeer het profielpad zo kort mogelijk te maken.

share eventueel de map zodat je hem over het netwerk kan benaderen (kan vanaf dezelfde pc) en probeer het dan te verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.