Ga naar inhoud

Gta Iv doet raar


Aanbevolen berichten

Ik heb een vreemd probleem (zal wel aan mijn hardware ligen denk ik)

Ik heb gta 4 gekocht en na de installatie start hij gewoon op

en zodra ik start met het spel zie je de intro dat ze op een schip naar liberty gaan en dan zie je niet het hele schip maar de helft je kijkt gewoon door muuren heen en niet altijd zie je mensen en autos.

Heb win 7 64 bit en hij word aangeraden op xp sp3 of vista sp1 te spelen.

specs:

Acer Aspire 7715Z-434G50MN

Notebook - 17.3 inch - Harde schijf: 500 GB, 250 GB - RAM:4096 MB, 3072 MB (Op Ciao sinds: 11/2009)

en ze hebben er bij bynabyte een geheugenbankje je bij gevoegd

kingston 2 gb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vreemd probleem (zal wel aan mijn hardware ligen denk ik)

Ik heb gta 4 gekocht en na de installatie start hij gewoon op

en zodra ik start met het spel zie je de intro dat ze op een schip naar liberty gaan en dan zie je niet het hele schip maar de helft je kijkt gewoon door muuren heen en niet altijd zie je mensen en autos.

Heb win 7 64 bit en hij word aangeraden op xp sp3 of vista sp1 te spelen.

specs:

Acer Aspire 7715Z-434G50MN

Notebook - 17.3 inch - Harde schijf: 500 GB, 250 GB - RAM:4096 MB, 3072 MB (Op Ciao sinds: 11/2009)

en ze hebben er bij bynabyte een geheugenbankje je bij gevoegd

kingston 2 gb.

je moet patchen, ik heb ook heel wat problemen met gta 4 gehad maar na het patchen was het over, met het patchen zelf kan je helaas ook wel nog wat probleempjes tegen komen...

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien dit nog niet werkt kan je nog proberen het programma in comptabiliteitsmodus uit te voeren:

Klik rechts op de shortcut van GTA IV

Kies "eigenschappen"

Klik op het tabblad "comptabiliteit"

Kies een compatibel operating system, in dit geval Vista of of Xp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien dit nog niet werkt kan je nog proberen het programma in comptabiliteitsmodus uit te voeren:

Klik rechts op de shortcut van GTA IV

Kies "eigenschappen"

Klik op het tabblad "comptabiliteit"

Kies een compatibel operating system, in dit geval Vista of of Xp

Heb dat al geprobeerd.

ik zal even kijken naar het pachen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat al geprobeerd.

ik zal even kijken naar het pachen.

Ik ben bijna zeker dat het daaraan ligt, bijna iedereen heeft op dat gebied problemen met gta 4 gehad. Het patchen zal normaal automatisch gebeuren via games for windows live, nadat je de patch gedownload hebt meot je gewoon maar gta runnen, aanmelden bij games voor windows live en die doet de rest...

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna zeker dat het daaraan ligt' date=' bijna iedereen heeft op dat gebied problemen met gta 4 gehad. Het patchen zal normaal automatisch gebeuren via games for windows live, nadat je de patch gedownload hebt meot je gewoon maar gta runnen, aanmelden bij games voor windows live en die doet de rest...

mvg[/quote']

Werk nog niet mischien vista sp1 installeren?

Of is het gewoon de hardware(andere spellen werken wel gewoon)

Link naar reactie
Delen op andere sites

? ben je zekere dat je de recentste patch hebt en dat hij correct door games for windows live herkent en installed is ? Zo ja, zou het mij sterk verbazen :s. Ik neem alvast je hardware even door.

mvg

---------- Post toegevoegd om 18:25 ---------- Vorige post was om 18:22 ----------

probeer deze site eens : Can You Run It

---------- Post toegevoegd om 18:27 ---------- Vorige post was om 18:25 ----------

volgens mij is je hardware goed genoeg om het toch zeker op de laagste game specs te kunnen laten draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.