Ga naar inhoud

Pc blackscreen bij boot.


litotj

Aanbevolen berichten

Beste,

K het probleem is dus de pc wil niet meer opstarten.

Vandaag wilde mijn vader zijn pc opstarten en er kwam gewoon niets meer op het scherm.

Wanneer ik het dan eens test zag ik dat hij bij het opstarten gewoon niets doen, behalve de fans te laten draaien

en de HD,DVDROM opstart enz.

Normaal na een eindje past de fanspeed zich aan aan de tempratuur van de cpu, Dit gebeurde dus niet meer

Hij bleef gewoon 100% draaien en het ledj voor LOAD blijf gewoon constant braden.

Eerst wat ik deed ik kijken de 3D kaart sinds er geen beeld meer is.

3D kaart werkte nog perfect. dus vermoed ik het moederbord sinds er gewoon niets meer uit komt.

Heb hier ook wat zitten op google maar vond niet echt een oplossing die nuttig was.

Dus vraag ik jullie om raad, iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?

De onderdelen van de PC zelf ken ik niet, pc is wat van oude en te lang geleden dat ik dit samen gestoken heb.

Alvast bedankt,

Lito

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk harde schijf kapot' date=' heb dat ook eens gehad, buiten bios werkte niets meer[/quote']

Heb eens de Hardeschijf weg gedaan kon nog steeds niet booten nog bios scherm zien kga vanavond als ik thuis ben eens de Hd proberen op mijn pc, denk niet dat de hd stuk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs al is de HD stuk dan nog moet het bios startscherm te zien zijn op het scherm.

Probeer eens een ander scherm als je daar de mogelijkheid toe hebt.

Heb geprobeerd op mijn schermen die nog werken werkte ook niet, en idd bios moet blijven werken bij defect van hd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.