Ga naar inhoud

Wireless Multimedia KEYBOARD


omnimex

Aanbevolen berichten

Hello beste teamleden,

Ik installeerde onlangs een "MICROSOFT Wireless Multimedia Keyboard 1.1" met bijhorende "MICROSOFT Wireless Optical Mouse 2000".

De installatie verliep zonder problemen en het keyboard met de muis werken perfect.

Sedert die installatie ontvang ik bij het opstarten van mijn PC telkens de melding "NIEUWE HARDWARE GEVONDEN" en moet ik via de installatiewizard de installatie van het keyboard opnieuw stopzetten.

Herinstallatie geeft geen goed resultaat. De melding "nieuwe hardware gevonden" wordt bij het opstarten steeds getoond.

Het telkenmale annuleren van de installatiewizard is vervelend en tijdrovend.

KAN DIT PROBLEEM OPGELOST WORDEN EN ZO JA, HOE DIEN IK HIERVOOR TEWERK TE GAAN ?

Met vriendelijke groeten en dank bij voorbaat voor uw respons.

OMNIMEX / Dr. ir. Marcel BOGAERTS :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het volgende:

kijk eerst in configuratiescherm / software of er daar geen programma is geïnstalleerd voor uw toetsenbord en muis.

Verwijdert het eventueel

Ga naar apparaten beheer en verwijdert daar met de rechtermuisknop op installatie ongedaan maken.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook de register reinigen.

Ga naar configuratiescherm / hardware

Indien aanwezig de cd in de cdrom zetten voor de driver

Laat Windows zoeken naar nieuwe apparaten en Windows zal het installeren.

Herstart de computer.

Hopelijk is het verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.