Ga naar inhoud

help mij alstublieft!!


Aanbevolen berichten

ik begrijp niet hoe ik met syteemherstel terug moet naar een herstelpunt.inmiddels ben ik wel uit de veilige modus. ik heb via start msconfig ingetypt en daardoor ben ik uit de veilige modus.ik kan nu dus weer op internet. alles lijkt het gewoon were te doen alleen staat het icoon van security tool wel weer op mijn werkblad. Behalve dat het icoon er staat krijg ik geen meldingen meer van security tool. Is het verder schadelijk? anders negeer ik het icoon of verwijder ik het van mijn bureaublad.. ik word er een beetje chagrijnig van namelijk, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIER kan je alles vinden over systeemherstel bij Vista ... maar dat heb je nu niet echt meer nodig.

Probeer dan nog eens de aangeduide items via HijackThis te verwijderen en een nieuw logje te plaatsen in je volgende bericht. Het icoon mag je verwijderen (indien dat probleemloos lukt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.