Ga naar inhoud

Problemen opstarten Vista


Aanbevolen berichten

Ik had Windows XP op mijn computer maar er waren wat problemen dus besloot ik Windows Vista te installeren. De installatie lukt maar als ik de computer daarna opstart dan komt er enkel een knipperend _ .Weet niet wat te doen nu, heb ook nog de cd van windows xp.Graag een antwoord.mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet aan te raden een upgrade uit te voeren van Windows XP naar Vista, met andere woorden: oftewel XP oftewel Vista. Je moet dus je pc volledig formatteren en daarna de dvd van Vista erinsteken en zo installeren.

Als je een upgrade uitvoert van XP naar Vista, kunnen er problemen optreden in het register.

Dus ben je er zeker van dat je PC geformatterd is alvorens Vista te installeren?

Je moet bij de installatie van Vista de mogelijkheid krijgen om de huidige partitie te "formatteren". Kies dan op JA. (en dus NIET op de knop UPGRADE klikken als je de dvd van Vista insteekt, want dan krijg je een warboel van drivers en andere rommel in het register!!)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.