Ga naar inhoud

Internet heel traag


lautt1

Aanbevolen berichten

Hey, sorry dat ik in een andere discussie reageer. Maar ik weet niet hoe ik een nieuwe moet openen en het heeft me al een halfuur gekost om eindelijk hier op de homepage te komen en ingelogt te zijn. Sinds gister is me internet echt heel traag, zoals ik net al zei heeft het me een HALFUUR gekost om in te loggen en steeds wachten tot de site geladen is. Mij snelheid van internet is 100,0 mbps? Is dat snel, of juist niet? Gister heeft Kape me, hier op deze website, geholpen een virus van me laptop te verwijderen en een aantal programma's hiervoor gedownload, sindsdien is me internet heel traag?

Kan iemand me hier zo snel mogelijk bij helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien je gisteren waarschijnlijk op aanraden van Kape alle herstelpunten zal gewist hebben,

vrees ik dat je alleen zal kunnen terugkeren naar het punt dat aangemaakt is toen je Systeemherstel terug inschakelde.

Maar via de onderstaande link kan je lezen hoe je Systeemherstel gebruikt om je PC naar een vorige staat te herstellen.

Indien je gisteren Systeemherstel niet uitgeschakeld hebt, en je herstelt je systeem met een besmet herstelpunt,

is het mogelijk dat je de gisteren verwijderde besmetting terug op je systeem plaatst.

WebSonic.nl :: PC Tips - Windows Vista - Systeemherstel starten / uitschakelen, probeer het systeem te herstellen door terug te gaan naar een herstelpunt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen hier in huis heeft last van traag internet we hebben de modum al 3 keer gerestart.. Rechtsonder naast de klok geeft die gewoon aan dat ik internet heb. Maar dan gaat me msn er steeds af en internet geeft weer; Webpagina kan niet worden weergegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.