Ga naar inhoud

HP laptop dv2899ed boot niet meer


veggel75

Aanbevolen berichten

Mijn hp laptop boot niet meer.

In de laatste maand is het volgende voorgevallen:

-op 20 juni heb ik een msn virus (door per ongeluk op een link te klikken en vervolgens op run) binnengehad waardoor soms een groene waas over mijn scherm heen kwam (laptop liep vast) en vervolgens afsloot. Dat heb ik daarna nog een aantal keer gehad wat steeds vaker voorkwam.

-Heb in veilige modus met AVG free een scan gedaan en daar kwam niets uit dus in het besturingssysteem zit het niet.

-Heb vervolgens windows 7 opnieuw geinstalleerd, hij deed het toen een aantal dagen beter maar vervolgens gebeurde weer het bovenstaande.

-Sinds vandaag kom ik bijna niet meer in de computer, hij boot niet meer. Af en toe nog wel maar dan komen er allerlei strepen over het scherm heen.

-Heb ook windows opnieuw proberen op te installeren via een cd maar dan komen er ook strepen over het scherm heen (dus dat kan niet aan het virus liggen).

-Heb een atx reset gedaan door 30 seconden zonder netspanning en accu op de aanknop te drukken. Dit heeft geen effect gehad.

Verder:

-De accu is bijna op, die heeft nog maar een capaciteit van 5 a 10 min.

-De laptop wordt vaak erg warm.

Kan iemand mij helpen? Mijn vraag is dus hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn computer weer normaal functioneerd (dus altijd boot) en waar dus het probleem zit.

alvast bedankt!

aangepast door veggel75
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem probeert op te starten kun je nog in de bios komen?

zo niet is dit eigenlijk voor het hardware forum.

Ik heb ook eens zon msn spam gehad dit trekken virus scanners niets van aan je moet een spybot erop afsturen...

Deze heb ik gebruikt en me probleem was weg : Het thuisfront van Spybot-S&D Spybot search & destroy

Toen je de herinstalatie deed heb je dan ook echt alles gewist en geen back ups gemaakt?

Mvg Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog opstarten in veilige modus of vanaf een cd/dvd?

Heb je de laptop al eens open gedaan en het stof uitgeblazen?

Als ik een keer of 30 probeer op te starten doet hij het altijd wel een keer.. dus dan kan ik in veilige modus opstarten of via een cd/dvd. Maar na een minuut verschijnen strepen op het scherm en loopt hij vast.

---------- Post toegevoegd om 18:25 ---------- Vorige post was om 18:24 ----------

Als je hem probeert op te starten kun je nog in de bios komen?

zo niet is dit eigenlijk voor het hardware forum.

Ik heb ook eens zon msn spam gehad dit trekken virus scanners niets van aan je moet een spybot erop afsturen...

Deze heb ik gebruikt en me probleem was weg : Het thuisfront van Spybot-S&D Spybot search & destroy.

Toen je de herinstalatie deed heb je dan ook echt alles gewist en geen back ups gemaakt?

Mvg Tim

Bedankt voor je tip! Ik zal mijn vraag eens op het hardware forum plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verstand van pc's? je moet hem eens open doen en kijk of de fan van je proscesor draait?

Ziet er uit als een klein ventilatortje.

Ik denk niet dat een msn virus zo veel schade kan toe brengen dat zelf de het moeder bord neit meer reageert...

Mvg Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.