Ga naar inhoud

YouTube Downloader


daverend

Aanbevolen berichten

Ik heb net met hulp van een van jullie medewerkers 'kape' het Antimalware Doctor Virus verwijderd met groot succes. Nu doet alleen mijn 'All Free YouTube Downloader' het niet meer. Hij beweerde dat er iets fundamenteels mis mee is of er is door de besmetting iets gewijzigd.

Dus heb deze gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Maar dit werkt niet, het probleem blijft. Hij download niet, maar gaat direct naar het vervolgscherm alsof hij al klaar is met downloaden maar in werkelijkheid is er niets gedownload.

Ik dacht er slim aan te doen om dan maar een ander type YouTube downloader te installeren. Ik heb het geprobeerd met de welbekende standaard 'YouTube Downloader' en met '1-Click YouTube Downloader'. Deze doen het allemaal niet, ze downloaden niks.

Kan het zijn dat YouTube mij heeft getraceerd en alle URL's voor mij heeft geblokkeerd zodat ik met welk programma dan ook niet meer kan downloaden? Of is dit te ver gezocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Orbit gedownload, maar hij kan geen verbinding maken, geeft hij aan. Volgens mij was dat ook het probleem bij de andere YouTube downloadprogramma's. Terwijl mijn internetverbinding gewoon aan staat. Ik kan surfen op elke site. Hoe kan dat?

Ander bijkomend probleem van Orbit: als ik de nog niet gedownloade URL wil verwijderen, geeft hij aan dat er een fout is opgetreden in Orbit en wordt dan vervolgens afgesloten :-{

aangepast door daverend
Link naar reactie
Delen op andere sites

U bedoeld via internet op Youtube clipjes bekijken? Ja dat gaat wel gewoon.

Als u zou willen kunt u met Teamviewer inloggen op mijn pc om te zoeken waar het aan ligt.

Laat het even weten, dan zet ik het aan. Bij voorbaat dank.

aangepast door daverend
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat YouTube mij heeft getraceerd en alle URL's voor mij heeft geblokkeerd zodat ik met welk programma dan ook niet meer kan downloaden? Of is dit te ver gezocht?

Misschien toch niet.

Zelf kom ik te weinig op YouTube om er echt thuis op te zijn maar kan je contact nemen met de site verantwoordelijken en je probleem daar voorleggen?

Misschien weten zij waarom je niet meer kan downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.