Ga naar inhoud

Anti-Malware Probleem


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik had Anti-Malware op mijn laptop, ik had de programma opeens op mijn computer

en kreeg heletijd verschillende attacks en popups die mij wijs wouden maken dat ik het programma moest kopen, ik heb even wat rond gekeken en heb Anti-Malware gedownload en uitgevoerd pc starte opnieuw op en de problemen leken weg te zijn maar voor de zekerheid plaats ik de log van de scan en een hijack om zeker te weten dat ik nu anti malware vrij ben.

Mvg,

Malwarebytes Anti Malware.txt

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)

R3 - URLSearchHook: (no name) - *{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)

R3 - URLSearchHook: (no name) - *{EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O2 - BHO: TBSB00982 - {FCBCCB87-9224-4B8D-B117-F56D924BEB18} - C:\Program Files\Antbar\Ant.com Toolbar\tbcore3.dll

O3 - Toolbar: Ant.com Toolbar - {6CD56C02-CB4D-41B5-A0FE-B479061CCB41} - C:\Program Files\Antbar\Ant.com Toolbar\tbcore3.dll

O4 - HKCU\..\Run: [rmnzhp] RUNDLL32.EXE C:\Users\Ritesh\AppData\Local\Temp\mswyxtnd.dll,w

O8 - Extra context menu item: &AOL-werkbalk Zoeken - C:\ProgramData\AOL\ieToolbar\resources\nl-NL\local\search.html

O20 - Winlogon Notify: DeviceNP - DeviceNP.dll (file missing)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen ... en dan zou alles OK moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.