Ga naar inhoud

Opstart menu


satie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Ik heb wat trubbels met mijn computer gehad die nu verholpen zien. Op een ding na

Als ik de computer opstart kom ik in een opstart menu. Hij vraagt dan of ik een setup wil uitvoeren of naar windows 7 wil gaan. Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten dat hij gelijk naar windows 7 gaat Bij voorbaat dank :stupid::stupid:

Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee er is geen cd in de dvdrom. Ik heb dit gevonden

Start knop -> rechtermuisklik op Computer -> Eigenschappen -> Geavanceerde systeem eigenschappen -> Opstart instellingen (onderaan) -> settings -> vink 'tijd om besturings systemen te tonen' uit of zet deze op 0 seconden.

Zorg wel dat standaard besturingssysteem goed staat, foutje maken en je kan niet meer opstarten.

* losse vertaling heb enkel Engelstalige Windows ter referentie.

Een andere oplossing is je verdiepen in de Windows 7 Boot manager en alle entry's behalve Windows 7 verwijderen.

De acties hierboven slaat enkel de lijst over en start het default OS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi stegisoft bedankt ik heb gekeken bij de link van jou maar jammer genoeg ben ik niet zo goed in engels. De computer start nu wel door ik heb het gedaan volgens de link die ik heb geplaatst. Je kunt dan kiezen tussen setup of windows 7 tevens kun je de tijd instellen hoelang het schem zichtbaar is dit heb ik op 0 gezet je ziet nu nog een flits en dan start hij door naar windows 7. In het boot manager kun je het veranderen maar ik weet niet hoe je er in komt. Mischien heb jij een oplossing

Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.