Ga naar inhoud

Windows Vista en webcam


saucisse

Aanbevolen berichten

Heb een nieuwe pc gekocht met Windows Vista er op.

Ik kreeg er gratis een webcam van Logitech Messenger bij maar ik krijg altijd het bericht dat die wordt niet ondersteund door Vista :mad:

Kan er iemand helpen aub ?

Mijn HP Photosmart All-in-One werkte ook niet met Vista maar dit probleem is opgelost dank zij de online service van HP (prima service) !

Had ik maar mijn XP terug want Vista deugd niet volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geeft de pc zelf de melding of staat dit op de verpakking?

probeer anders eens de online documentatie op te zoeken, hier staat bijna altijd wel of de webcam wel of niet met vista kan werken.

ook de allernieuwste drivers zijn hierbij van groot belang.

en naar mijn mening deugt vista ook niet helemaal nee ;) nog een lange weg te gaan voor dat eindelijk eens naar behoren werkt, maar dat doet er verder niet toe hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het een quickcam? staat hij tussen deze lijst: http://www.logitech.com/index.cfm/405/&cl=be,nl?prodcrid=405

zo ja, klik eronder op 'software verkrijgen' en dan de vista drivers downloaden en installeren

zo nee, welke melding geeft de pc dan?

ik vind vista ook maar een raar ding :-) maarja, het is de revolutie die we moeten volgen :-)

maar het is inderdaad zeer belachelijk om een webcam mee te geven die er niet op werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikzelf heb ook vista (nog maar 10.000 problemen gehad, valt mee he haha)

en heb mn oude xp cam er aangezet.. en die werkt met vista

de creative webcam NX pro is het iig, misschien goed om er naar te kijken.

Ik heb de software al niet gebruikt, was ik kwijt, maar kon op msn bv wel cam gebruiken.

56_328_1.jpg:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.