Ga naar inhoud

Ipod van Apple geen geluid meer


ricardo425

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen,

Wanneer ik mijn Ipod wil laten spelen krijg ik er zo goed of geen geluid meer uit. Nochtans was gisteren nog alles in orde. Ik heb al gezocht bij de instellingen van de iPod maar krijg er geen verbeteringen in. Misschien kan hier me iemand helpen.

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

eum, wat voor ipod is het? bedoel je het geluid door de oortjes? probeer dan eens andere oortjes als je die hebt, of een koptelefoon. ik heb soms ook slecht geluid bij mijn nano als ik op de fiets zit, dat ligt meestal aan mijn fichke da slecht in de input zit. dus probeer eens wat muziek op te zetten, prul een beetje met dat fichke,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een Ipod nano. Heb het al geprobeerd met andere oortjes of een koptelefoon, maar nik helpt. Ik denk dat het ergens bij de instellingen moet liggen, maar 100% zeker ben ik niet. Daarom hier mijn vraag, in de hoop dat er andere zijn met dit probleem en ze kunnen oplossen hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.