Ga naar inhoud

Problemen na bluescreen


Gast steph

Aanbevolen berichten

vandaag heeft AVG een trojan gevonden, misschien dat het daaraan lag. Scherm verspringt niet meer, maar er blijven zich dingen voordoen. Nu heb ik problemen met steam (start niet meer op maar bij taakbeheer staat hij wel bij processen, maar doet niets). Ik heb vernomen dat er wel meerdere mensen probs hebben met hun pc na die lan (oa ook bluescreens), dus ik verdenk die trojan hard..

format zal nog niet voor nu zijn, tis nu niet echt de moment (eindwerk ed), dus ik voorzie wel de nodige backups.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verwijderen doet AVG idd niet, maar ik kan zo wel zien waar het zit en zo verwijderen.. het zat blijkbaar in de map van San andreas.

Avg geeft ook aan dat de install file van ad aware (aaw2007.exe) ook een trojan horse is. Dit vind ik wel beetje raar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

of probeer eens een trojan horse verwijderaar te downloaden.

gratis versie kan niets verwijderen. maar dit programma leest je register uit en hersteld deze (niet in trial versie) dus je zult hem moeten kopen.

ik raad dit programma aan, ik gebruik het zelf ook en het heeft mij vaak van trojans ontdaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.