Ga naar inhoud

Sysyteemherstel


Loprakso

Aanbevolen berichten

Beste,

Wanneer ik een systeemherstel wil uitvoeren krijg ik telkens het bericht dat dit niet kon gebeuren omdat er geen wijzigingen aangebracht werden.

Na controle, blijkt deze functie nochtans ingeschakeld te zijn.

Ik dien wel te vermelden dat ik ooit alle herstelpunten heb gewist om plaats te maken op mijn harde schijf. Ligt daar de oorzaak soms?

Terloops, ik heb ook problemen om zelf een herstelpunt aan te maken, nml bij het definiëren van desbetreffend herstelpunt, of is er een link met wat vooraf gaat? Dank bij voorbaat om mij hierbij te helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als u alle systeemherstelpunten heeft gewist dan kunt u inderdaad geen systeemherstel doen naar een van deze punten, maar dat lijkt me logisch.

kijk anders eens hoeveel ruimte aan word toegewezen aan systeemherstel, als dit op niets (of bijna niets) staat dan kan er ook geen nieuw systeemherstelpunt worden aangemaakt.

verder ook wel handig om te weten welk OS(besturingssysteem) u gebruikt.

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat hij de melding geeft dat er geen weizingingen konden worden aangebracht betekend dat er in de tijd dat dat herstelpunt gemaakt is en de tijd van NU niets is geweizigd. (uitgezonderd bestanden opslaan, deze haalt systeemherstel ook niet weg)

dus wat ik daarmee bedoel is dat er niets in het register is aangepast e.d. (uitgezonderd de bestanden op de pc zoals afbeeldingen e.d.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.