Ga naar inhoud

[OPGELOST] mail-bijlage pps


Marli

Aanbevolen berichten

hallo,

werk met Vista en ik krijg de pps-bijlagen niet open.

Ik krijg dan deze melding van Micros. off. ppv 2007

Syntaxis :

/extract:pad, pakt de inhoud van het pakket uit en plaats dit in de map die in het pad is aangegeven

/quiet, voert het pakket uit in stille modus

/? , geeft dit help-bericht weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer misschien eens alleen powerpoint van de microsoft office cd opnieuw te installeren.

dit kan door de cd van office in je pc te doen en een paar stappen volgen. als hij dan vraagt om onderdelen toe te voegen of te verwijderen, selecteer je dit en druk je op volgende. nu verwijder je powerpoint(pps) en druk je op volgende, volg nu de stappen.

start voor de zekerheid even je pc onpnieuw op.

nu moet je powerpoint weer installeren.

steek de cd van office in je pc en volg de stappen. hij vraagt weer om onderdelen toe te voegen of te verwijderen, selecteer dit weer en druk op volgende, vink nu powerpoint(pps) aan en druk op volgende, volg nu weer de stappen.

Start voor de zekerheid even je pc opnieuw op

nu zou powerpoint weer moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt op de vista cd staat geen office.

hoe komt office dan op je pc?

want als office op de pc is gezet door de fabriek, dan moet er een office cd bij zitten. en zeker als je deze cd hebt betaald. Als iemand bij jou office erop hebt gezet moet je aan diegene vragen of hij het bovenstaande (wat ik had gezegd) even wilt doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het is slechts een gedeeltelijke office ( back up van mijn vorige Medion-PC ). Maar ik heb zelf het probleem gevonden : pps was aan een verkeerd standaardprogramma gekoppeld, nl.: PowerPoint Viewer in de plaats van Microsoft Office PowerPoint Viewer.

In ieder geval bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.