Ga naar inhoud

taakbeheer start niet op ;scherm bevriest


q-tex

Aanbevolen berichten

bedankt om te helpen ...de problemen die opstaken zijn voorbij "heb de oude driver verwijderdt zoals aangeraden werdt ..heropgestart...automatichs werdt er een nieuwe driver opgehaaldt van de site nvidea [driver update 04/2010 ]..

..ik heb zelfs de kans niet gekregen om de driver te instaleren die me werdt aangeraden door Stegisoft....in elk geval mijn problemen zijn voorbij ,bedankt ..

*********************************************************************************************************

onder tussen al 2x heropgestart ...telkens verloopt dit prima " zoals het hoort "

nogmaals bedankt om te helpen "doe zo verder "

****************************************************************************************************

wel effe vermelden dat de regel om taakbeheer op te starten verwijderdt was sinds de problemen opstaken ...

en door mezelf terug werdt aangemaakt..

werkwijze..je dient telkens het betreffende mapje te openen [ en stap voor stap verder te gaan ]

WEES VOORZICHTIG MET REGELS TE VERWIJDEREN OF AAN TE MAKEN !! [zorg dat je altyd kan terug gaan via een herstel/backup ]

type "regedit" in het zoekprogramma

vervolgens H_KEY CURRENT USSER ...... Software ...Microsoft ...Windows.....Current version ....Policies ...

open policies ...en je vind 2 mapjes : explorer /system ....

[ indien er geen mapje systeem is ..! zoals bij mij het geval was ...maak er dan 1tje aan ]

in de map system Heb ik de taskmgr REG_DWORD 0X00000000 (0) regel aangemaakt

**********************************************************************************************

aangepast door q-tex
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.