Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb in november een acer aspire 5738 gekregen.

Sinds een maandje of 2 valt hij plotseling uit.

Ik heb geprobeerd om het bij te houden, maar hij valt te veel uit.

Ik heb echt geen flauw idee wat ik nu moet doen en ik begin er echt zat van te worden!

Wie wil/kan mij helpen???????

Alvast heeeel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, dan valt je laptop uit veiligheids overwegingen uit doordat die niet voldoende gekoelt wordt.

wat kan je hier aan doen, enkele remedie's om een rijtje:

- stof uit de laptop halen. Dit kan je met een stofzuiger doen.

maar wat nog beter is is om dit met een luchtbus uit te spuiten, dit is een bus onder druk (zoals een deo bv) maar dan met lucht gevult, je kan ze kopen in een computer speciaal zaak, met zo'n bus moet je dan op je openingen spuiten van de koeling (als die uitstaat) dan zal je zien dat er een hoop stof uit komt.

Je kan het ook met een compressor doen. alleen is dit niet altijd zonder risico, ik persoonlijk doe het met een compressor, maar je moet wel opletten. dat bv de lucht droog is (er kan vocht in het drukvat zitten etc, je kan kijken of je compressor droog is door een minuutje op een blad papier te spuiten, en dan kijken of het blad klammig is. richt de lucht ook nooit op je toetsen, maar gewoon op de ventilatie openingen.

- als je je laptop gewoon op je schoot zet als je bv op een zetel zit, dan wordt een laptop ook minder goed gekoelt, je kan dan een extra koeling kopen bv deze

of je kan ze gewoon op een tafel zetten, of een vlakke ondergrond onder de laptop leggen.

hopelijk word je hier iets wijzer van

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.