Ga naar inhoud

Kan geen verbinding met het draadloos netwerk maken.


Mathijs15

Aanbevolen berichten

Dit alles heeft geen effect gehad, ik kan nog steeds niet verbinden met het draadloos netwerk, de eigenschappen van mijn router zijn:

Product Name:SpeedTouch 716 spacer.gif Serial Number:0537JT2FE spacer.gif Software Release:5.3.2.6.0 spacer.gif Software Variant:AN spacer.gif Boot Loader Version:1.0.1 spacer.gif Product Code:35920430 spacer.gif Board Name:BANT-T

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gebruik je een windows versie !! volg dan deze stappen om je SpeedTouch router in te stellen ...

stap 1 .. open start (bedoel dus links onder de windows start..)

stap 2..open je zoek programma (run)

stap 3 ..type in je zoekprogramma het volgende in ( telnet 192.168.254.254 ) en bevestig met OK

stap 4 ..er verschijnt nu een venster : type : admin bevestig met OK

je router paswoord wordt nu gevraagdt : type: DemonCPE (hoofdletter gevoelig ) bevestig met OK

stap 5..geef nu je commando regel’s in :na elke regel bevestigen met OK

deze regel’s zijn

.. nat unbind application=SIP port=sip (ok)

.. saveall (ok)

.. system reboot (ok)

de router herstarten

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het ondervonden ...maar ik heb natuurlijk geen router insteken :vraagje heb je de inslallatie cd nog van die router ...en anders probeer het volgende sluit je router is aan op je pc mogelijk dat windows zelf een bestuurings bestand ophaal[ this proberen waardt]

heb je ook een andere versie van windows bij je in de buurt ,probeer anders daar met de zoek functie :vind hij dan een bestuurings bestand noteer dan effe alle gegevens en zoek dan deze terug op uwe win7 /of download het bestand op een usb stick zodoende dat je deze op je win7 kunt installeren

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

hier de download link naar de handleiding : http://www.speedtouch.nl/docs/ST716v5_InstallSetup_nl.pdf

ik heb de driver gevonden maar er staat bij vermeld dat die geschikt is tot met xp [ over vista /win7 zeggen ze niets ] dus ik vrees dat je of het ricico neemt deze driver te installeren of beter uitkijk naar een andere..hier de link ..oeps mag deze hier niet plaatsen

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

teneerste je kabel verwijderen...netwerkcentrum openen...adapter instellingen wijzigen (aanklikken)....rechtermuis opent.. eigenschappen ....configureren....verwijder je stuurprogramma....heropstarten...installeer nu eerst je opgehaalde driver...heropstarten ( heb je p/b gevonden !!)

je kan altijd je vorig stuur programma terug zetten !!

verwijder je; je kabel niet dan zal windows zelf de laatste driver ophalen..of die dan toelaat je router te gebruiken !!

***vind het eigenaardig dat je geen hulp krijgt aangeboden van de aanwezige experts op deze forum***

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang ik hulp krijg van jou:D

---------- Post toegevoegd om 15:04 ---------- Vorige post was om 14:58 ----------

Maar bedankt, ik probeer dit allemaal uit, maar ik ga morgen op vakantie, dus over een week hoor je van me of het is gelukt, in ieder geval bedankt voor de moeite!

En idd. Raar dat de experts niet reageren, op jou na

aangepast door Mathijs15
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.