Ga naar inhoud

Kan geen verbinding met het draadloos netwerk maken.


Mathijs15

Aanbevolen berichten

In het begin had ik internet via het draadloos netwerk, maar later had ik die uitgeschakeld omdat die niet optimaal werkte, en ik verbinding kon maken via een internetkabel. De verbinding via die internetkabel werkt niet goed, en ik wil eigenlijk dus weer internet via het draadloos netwerk, wat niet meer mogelijk is. Mijn laptop detecteert het draadloze netwerk wel, maar hij kan er niet aan verbinden, zelfs niet als ik naast de router ga staan. Ik heb een router van speedtouch, een al wat oudere. Ik heb ook geprobeerd om de router te resetten, maar dat had geen nut. Hopelijk kan mijn probleem worden opgelost-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja daar was ik ook al achter...

Als ik de internetkabel eruit haal, staat er wel dat er verbindingen beschikbaar zijn, namelijk de speedtouch verbinding, maar daar kan ik me niet aan verbinden, en bij problemen oplossen kan het probleem ook niet gevonden worden.

Hoe maak je dan een draadloos internet verbinding aan?

aangepast door Mathijs15
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maar 1 verbinding ter beschikking, en daar wil ik ook mee connecten, namelijk de SpeedTouch69E648. Als ik daarmee probeer te verbinden (met de internetkabel uit mijn computer) staat er dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Dus mijn vraag is of iemand weet hoe dat kan, en dan hoef ik geen onnozele informatie van iemand die doet alsof ik niets van computers afweet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

How to enable SIP/DVoB on SpeedTouch routers: Windows XP (PDF Bestand)

How to enable SIP/DVoB on SpeedTouch routers: Windows XP If you have a SpeedTouch router that was supplied to you by Demon and your Demon Voice over Broadband service is not working, you may need...

e.demon.net/static-content/product-brochures/speedtouch_routers.p... e.demon.net/static-content/product-brochures/speedtouch_routers.pdf

ik weeet wel dat je een andere gebruik maar lees dit effe na ..

http://www.execulink.ca/support/internet/modem_router_setup.php

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de informatie, maar ik heb windows 7, maar daar kan ik dat van run niet vinden, dus wat moet ik dan doen?

En met die andere link, daar begrijp ik eigenlijk niet zoveel van, met die PCMCIA slot op mijn laptop, want die kan ik niet echt vinden, of is dat gewoon wat anders?

p.s. ik ben nog niet zo ervaren als het gaat om laptops en internet etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Configuratiescherm / netwerkcentrum

Klik op geavanceerde instelling voor delen wijzigen.

Netwerkdetectie

Netwerkdetectie inschakel

Bestand en printerdeling

Bestand en printerdeling inschakelen

Openbare mappen delen

Delen inschakelen enz…..

Verbinding voor delen van bestanden

Kies 128 bits maar tenzij je apparaten hebt die 40 of 56 bitsversleuteling gebruiken.

Met wachtwoord beveiligd delen

Met wachtwoord beveiligd delen uitschakelen.

Verbinding met thuisgroep

Verbinding met thuisgroep door Windows laten beheren (aanbevolen)

Klik nu op wijziging opslaan

Klik nu op draadloze netwerk beheren.

Klik op router en start eventueel.

Klik nu op volledig overzicht weergeven (Rechts bovenaan in netwerkcentrum)

Daar moet je draadloos router selecteren.

Dit moet je ook doen als je wilt wisselen tussen draadloos en LAN

Nota: Als Windows 7 het moeilijk heeft met Draadloos en Lan dan doe je dit nog in netwerkcentrum

Klik op Adapterinstelling wijzigen

Naargelang je draadloos of LAN een van de twee uitschakelen.

Wilt je een map delen in Windows 7 dan zo doen:

Opgelet: dit geldt alleen als je wachtwoord hebt uitgeschakeld.

Met de rechtermuisknop op delen met thuisgroep (lezen en schrijven)

Opnieuw met de rechtermuisknop op eigenschappen

Klik op tab Beveiliging en dan op bewerken klikken.

Klik op toevoegen en geef in het vak iedereen en klik op OK

Nu ziet je in het vak de rechten bij toestaan.

Mag iedereen daar komen van uw netwerk dan geeft je volledige beheer en klik op toepassen en dan op OK en nog eens OK

Kijk onderaan om welke speedtouch je precies hebt want wat je opgeeft kan ik niks vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.