Ga naar inhoud

hulp gevraagd bij laptop


Dollydotteke

Aanbevolen berichten

ik heb dit dus gedaan gehad maar toen de laptop erna herstartte herkent hij de muis niet niet meer , bijd eze laptop werkt dat ingebouwde muisding niet en ben je dus verplicht om met een muis te werken , ik heb ook al een tweede muis aangesloten maar ook bij de tweede herkent hij hem niet meer, beide met een usb aansluiting...

hoe kan ik dit oplossen want anders gaat het wel heel moeilijk worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Sneltoetsen vindt je hier

Linker en rechterknop van de touchpad werkt precies het zelfde als de muis.

Met pijltjes toetsen kan je navigeren zoals muis.

Tekst selecteren doe je met de linker tochpadknop in combinatie met over touchpad van rechts naar links wrijven of andersom en dan is het net zoals de muis.

Ik kon een week geleden ook niet met laptop zonder muis werken maar nu wel.

Gewoon wat oefenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn excuses , ik dacht dat je di etwe knoppen bedoelde :-)

even uitzoeken hoe ik het moet doen

---------- Post toegevoegd om 13:15 ---------- Vorige post was om 13:03 ----------

ik heb dus via het toetsenbord in het kaderke van apparaatbeheer de tekst van computer in het blauw kunne zetten , normaal moet je dan op de rechtste muisknop of touchpad klikken maar aangezien dat dat niet werkt hoe moet ik dit dan doen? zodat ik wel kan zoeken naar gewijzigde programma's

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff wat een gedoe , ik heb hem kunnen laten zoeken naar gewijzigde praogramma's maar dat was het dan , er is niets veranderd

---------- Post toegevoegd om 14:06 ---------- Vorige post was om 13:59 ----------

ik heb eens even getest of er iets aan de usb poort is , de muis terug uitgetrokken en een andere muis met usb aansluiting ingestoken maar als ik da doe brandt het lichtje van de muis helemaal niet , dat heb ik met mijn muis wel ... als ik de aparte koeler insteek in die usb poort begint deze direct te draaien ...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.