Ga naar inhoud

Windows 7 installeren


Aanbevolen berichten

Goeiedag, ik heb sinds kort mijn eigen computer in elkaar gestoken. blijkbaar was het moederbord nog geinstalleerd en er staat windows XP op. ik zou graag windows 7 hier op zetten maar ben niet zeker of enkele zaken daar geschikt voor zijn.

er zit onder andere dit in :

* ABIT - NF7

* G-force Pixel view PV - n43AT

ik ben niet zeker of dit gemaakt is voor windows 7.

kan iemand mij bevestiging geven? dankje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de Windows 7 Upgrade Advisor. Dit tooltje zal je systeem onderzoeken en uiteindelijk zeggen of je systeem klaar is voor Windows 7 of niet. Ook zal hij een lijst geven van geinstalleerde programma's op je computer die niet goed zullen samenwerken met Windows 7 (als die er zijn).

Vooraleer je het tooltje opstart, moeten alle usb apparaten zoals je externe harde schijf, printers, harde schijven, ... aangesloten zijn, zodat het programma ook kan onderzoeken of die apparaten met Windows 7 kunnen samenwerken!

Het tooltje kan je hier vinden.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

oke bedankt,mijn pc is blijkbaar klaar voor windows 7. maar nu had ik toch nog even een vraag. mijn pc is bijna volledig leeg,enkel het OS staat er nog op. hoe haal ik ook het OS er vanaf zodat er 'niks' meer opstaat. via de cd-rom kan ik alleen maar installeren,terwijl hij al geinstalleerd is. zou hem graag leegmaken alvorens ik windows 7 installeer. tnx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je uwe win7 cdrom in de driver plaatst om een instal te doen krijg je ook de keuze om te formateren zodoende maak je je harde schijf volledig leeg ,dan is xp ook verwijderdt.. en kan je gerust verder gaan met de instal van win7..DUS EERST FORMATEREN ? DAN PAS WIN7 INSTALEREN !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.