Ga naar inhoud

Philips AMBX Met Windows 7


Dsrt

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een vraagje met betrekking tot het gebruik van de Philips AMBX speakers i.c.m. met Windows 7.

Via google kwam ik op dit forum terecht. In een topic over Philips AMBX stond een link naar Wikipedia. Via Wikipedia kon je lezen hoe je de AMBX speakers moest installeren op een computer met Windows 7.

Deze stappen heb ik doorlopen en het werkt inderdaad. Lichten reageren en speelt muziek.

Nu heb ik alleen een probleem. De speakers klinken namelijk helemaal niet lekker. De speakers gaan de hele tijd zacht, hard, zacht, hard enz. De muziek houdt dus af en toe in. Dit gebeurt vooral op de bass lijnen. Het is niet echt prettig om hier naar te luisteren. De speakers hebben het altijd goed gedaan, maar had eerst een laptop met Vista...

Als ik de speakers afkoppel en luister de muziek via de laptop, dan klinkt de muziek wel weer zoals het hoort.

Waar kan dit probleem aanliggen? En heeft iemand misschien een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Asus

Typ in de linkerbovenhoek in het vak dit: X52JK

Kies net eronder op ALL

Je ziet dan X52JK en klik erop.

Vermoedelijk hebt je windows 7 - 64 bits

Klik daar op audio

Download het.

Ga naar configuratiescherm / programma en onderdelen

Verwijdert daar de audio driver

Je mag de computer niet laten opstarten indien mogelijk.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Installeert de audio driver.

Herstart de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.