Ga naar inhoud

kan geen emails meer versturen met windows mail


visbier

Aanbevolen berichten

Ik kan geen mails meer versturen met windows mail. Dit probleem trad op nadat ik de poort van de uitgaande berichten op instructie van tele2 op 587 moest zetten. Hij stond eesrt op 25 en toen ging het opeens ook niet meer.

---------- Post toegevoegd om 11:14 ---------- Vorige post was om 11:13 ----------

DE foumelding die ik krijg ziet er zo uit:

Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'test', Account: 'pop.tele2.nl', Server: 'smtp.tele2.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 Cannot connect to SMTP server 212.247.156.14 (212.247.156.14:25), connect error 10060', Poort: 587, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit melden ze bij tele2

Standaard SMTP poort 25 gewijzigd

Verstuur je e-mail via de SMTP server smtp.tele2.nl?

  • Wijzig dan het poortnummer voor uitgaande e-mail naar poortnummer 587
  • Ga hiervoor in je e-mailprogramma naar je e-mailaccount instellingen (in het e-mail menu meestal onder Extra > Acountinstellingen of Tools > Account Settings)
  • Vul daar bij uitgaande e-mail (SMTP) het poortnummer 587 in.

Let op! Dit geldt niet voor e-mail versturen via smtp.versatel.nl

De andere poort is 110

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het veranderen van poort 25 in poort 587 heb ik gedaan maar heeft niet geholpen.

Ik heb al 2 keer langdurig met de helpdesk van tele 2 gesproken maar die konden me niet helpen, ik heb ook de accounts op hun aanwijzingen vernieuwd maar ook dat hielp niet. Uiteindelijk verwezen ze me naar de sites van Microsoft maar daar is heel weinig te vinden over windows mail en ik heb de oplossing daar ook niet kunnen vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.