Ga naar inhoud

groooot probleem!


Aanbevolen berichten

Ik heb voordien hulp gevraagd over windows 7 ipv windows xp,dit verliep vlot & daarom dank voor de hulp. maar nu zit ik met een groot probleem dat ik aan mezelf te danken heb. ik stak de windows 7 cd in en wou zo zorgen dat ik kon selecteren : pc opstarten via cd-rom maar mijn toetsenbord werkte niet. na lang zoeken had ik dan een ps/2 converter gevonden maar nog steeds werkte het niet. ik las ergens iets van batterijtje uithalen en dan terugsteken dan zou het resetten. als ik nu mijn pc opstart komt er vanalles en het belangrijkste : detecting floppy drive A media ...

insert system disk and press enter. grote problemen dus,wat nu te doen? help zou echt welkom zijn! (sorry als het in de foute categorie staat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus je heb je bios gereset ...normaal zou je dan kunnen kiezen hoe je wilt opstarten :en zodoende uw bios instellingen aanpassen ...

terwijl je je pc (destop) opstart druk je op F8/ kan ook F10 zijn of F12 hangt ervan af welk merk da je heb :je zou dan in je bios moeten geraken zet deze zo dat je de gewenste bios instelling heb altijd bevestigen ( het bios menu :toetsenmenu komt rechts te staan in de bios setup ) kijk daar en noteer hoe je in de bios komt en welke dat de functies zijn van de gebruikte toetsen ...is gemakkelijker voor de volgende keer !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eerst of alle kabels nog goed vast zitten als het om een pc gaat.

wow ik zie net iets. de SATA 1,daar is een deeltje vn afgebroken,mag ik het in de SATA 2 steken? en blijkbaar is die kabel los maar weet niet goed meer waar die naartoe moet want boekje is er niet meer bij uiteraard

---------- Post toegevoegd om 14:46 ---------- Vorige post was om 14:44 ----------

dus je heb je bios gereset ...normaal zou je dan kunnen kiezen hoe je wilt opstarten :en zodoende uw bios instellingen aanpassen ...

terwijl je je pc (destop) opstart druk je op F8/ kan ook F10 zijn of F12 hangt ervan af welk merk da je heb :je zou dan in je bios moeten geraken zet deze zo dat je de gewenste bios instelling heb altijd bevestigen ( het bios menu :toetsenmenu komt rechts te staan in de bios setup ) kijk daar en noteer hoe je in de bios komt en welke dat de functies zijn van de gebruikte toetsen ...is gemakkelijker voor de volgende keer !!!

zou het allemaal anders gedaan hebben,maar geen enkel toetsenbord dat werkt voor windows xp opstaat :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je mag het in sata 2 zetten.

Bij sata moet je opletten door op de uitsteeksel te kijken.

Op de kabel zelf is dat een gleufje aan een kant.

er is blijkbaar nog een sata kabel,deze is een hele korte grijze,met dezelfde aansluitingen :s

---------- Post toegevoegd om 14:57 ---------- Vorige post was om 14:51 ----------

Ja je mag het in sata 2 zetten.

Bij sata moet je opletten door op de uitsteeksel te kijken.

Op de kabel zelf is dat een gleufje aan een kant.

ben terug waar ik eerst zat, maar nu staat er minder tekst. al wat overblijft is :

NVIDIA GeForce 6600Version 5.43.02.46.19

Copyright © 1996-2004 NVIDIA Corp.

256.0MB RAM

- (flikkerend streepje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op het internet snel een afbeelding gezocht van net dezelfde kabel maar dan in het rood,ik heb hem in het grijs.

pagina-7.html daar staat ie bovenaan :)

Een Serial ATA

---------- Post toegevoegd om 15:24 ---------- Vorige post was om 15:13 ----------

Kan je een foto maken van de korte zogezegd sata kabel.

Normaal gezien is sata rood of zwart en ongeveer 15 à 20 cm lang

Het is wel geen goed teken dat je nog enkel videokaart ziet op uw scherm.

kan je het zien? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.