Ga naar inhoud

HD Patitioneren


reddevel

Aanbevolen berichten

Kweezie wabbit bedoeld dat je zo moet doen:

890 Gb

400 Gb primaire en 890 Gb logische partitie of 2 x 445 Gb logisch partitie

Dit is nu net het probleem het besturingssysteem staat op de 890 GB en volgens mij de is de 40 GB de Recovery-partitie, de 100MB ben ik ondertussen al achter gekomen dat dit een bijkomende partitie die Windows7 gebruikt voor de opstart. Dan zit ik nog met de 1 GB primaire party waar ik niet van weet waarvoor bestemd. Ik heb de 890 al verkleint en kreeg toen een Unlocated maar kon daar niets mee daar er zich 4 primaire partities bevinden onder Windows7 vandaar de vraag of ik een primaire partitie kan omzetten naar een Logisch station.

Ps; Ik heb net virtueel een Primaire partitie om gezet naar een logische partitie met dit tooltje en is mij gelukt zonder dat de data verloren zijn gegaan.

aangepast door reddevel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dat programma zelf niet.

Dan zal ik in vervolg eens proberen.

Dus is het voor u opgelost.

wat het tooltje betreft dit is gratis alvast de Home versie en heeft vele mogelijkheden, en het probleem of dit opgelost is weet ik nog niet ik heb het enkel virtueel geprobeerd maar ik ga het morgen testen op de Aldi-pc eenmaal uitgevoerd laat ik de resultaten weten. Maar toch al bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de bewerkingen uitgevoerd op de Aldi-pc en was op 15 minuten gefixt, ik heb dus de recovery partitie omgezet in een logisch station en daarna twee logische partities bij aangemaakt. Ik weet wel niet of de recovery nu nog werkt maar ik ben zelf van mening dat je niet veel hebt aan de recovery na 6 maanden of zo daar hij dan terug gaat naar de beginpositie en dan is nog alle bestande verloren gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.