Ga naar inhoud

Problemen met Hp printer na herinstalatie XP home.


Thei

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb Xp home opnieuw op mijn laptop(medion 42200 van 2004) gezet vanaf de bij geleverde windows CD.

Ik werk tevens met een Lincsys WRT 54G2 router en een Hp photo C6300 printer, die ik draadloos had aangesloten

Na de herinstalatie van Windows werkte mijn printer niet meer draadloos en heb ik Hp schijf hebruikt om deze te deinstaleren en opnieuw te instaleren. De printer staat in het netwerk, maar ik krijg het hp SOLUTION CENTER NIET MEER GEOPEND waardoor ik geen scans kan maken en dus niet meer in dit center kan kijken of opdrachten geven.

Het enige wat er gebeurt als ik op de snelkoppeling ervan klik is dat zich een grijs venster opent.

Kan iemand mij hiermee helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga via start naar apperaten en printers open dit ...zoek naar je afbeelding hp printer ...staat er hier gereed vermeld !!

zoniet rechts klik op de afbeelding en inschakelen

probeer eerst dit eens

Bedankt voor de snelle reactie. Ik zie echter na start te klikken nergens apparaten of printers staan. Moet ik nog iets anders aanklikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga via start naar apperaten en printers open dit ...zoek naar je afbeelding hp printer ...staat er hier gereed vermeld !!

zoniet rechts klik op de afbeelding en inschakelen

probeer eerst dit eens

Ik heb apparaatbeheer gevonden en de printer is blijkbaar ingeschakeld. Hij werkt overigens ook draadloos, alleen kan ik het HP solution centrum niet openen. Dat is het probleem dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke melding krijg je te zien als je de scan funtie neemt ... hier de link naar de mogelijke veelvuldige problemen die kunnen voor komen en hun oplossingen ..

Draadloos HP Photosmart C6380 All-in-one - HP Klantenondersteuning (België - Nederlands)=

---------- Post toegevoegd om 17:13 ---------- Vorige post was om 17:03 ----------

je zei hij werkt overigens ook "" probeer het dianostic tool "" De printer wordt niet gevonden bij de draadloze netwerkinstallatie in Windows HP Photosmart C6380 All-in-one - HP Klantenondersteuning (België - Nederlands)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De scanfunctie moet ik activeren in het niet werkende" Solution centrum". Ik kan dus niet scannen omdat ik de scanopdracht niet kan geven. Het solution centrum is namelijk een venster waarin je de diverse opdachten kan uitvoeren. Dat venster opent zich wel, maar er staat helemaal niets in. Ik heb al ..tig maal een herinstalatie gedaan van de gehele printer software en ook diverse keren alleen voor het solution centrum. Driver updates heb ik ook gedownload.

De draadloze netwerkinstalatie is in principe goed. Alleen werkt dat stomme venstertje niet om de opdrachten te geven.

Indien ik vanuit IE iets download en er dan op printen klik kan ik gewoon printen. Ook een testprint tijdens de instalatie van de HP software kwam er gewoon uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik zelf ook de hp deskjet" all in one printer" f4210 kweet wel wat je voor heb ...dit heb ik zelf nooit tegen gekomen ..

wat ik je kan aanraden is om de ganse hp installatie ongedaan te maken dan eerst ccleaner de register bestanden laten opruimen :daarna een herstart om zeker te zijn dat er niks achter blijft van hp :dan ga je de vorige driver ophalen dus niet de nieuwste !!

******als jezelf een instal cd heb van hp neem dan die ! ****

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download drivers en software HP Photosmart C6380 All-in-one - HP Klantenondersteuning (België - Nederlands)

dit geeft je de keuze tussen 2 drivers :probeer eerst de onderste !

kan je de help van hp zelf niet oproepen in je software..

als je langs start ga en je open de map hp zie je toch hp solution center staan ..al daar op geklikt

om je te vergewissen of dit wel geinstalleerd werdt ga naar je "configuratie scherm " open "programma's en onderdelen ":kijk of

hp solution center er wordt vermeld ! er worden normaal 7 verschillende hp instals neer gezet ..

hp update

hp solution center

hp smart web printing

hp photo smart essential

hp imaging device functions

hp all in one driver

hp customor practicipation program

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.