Ga naar inhoud

[OPGELOST] direct x 9.0L


Yannick

Aanbevolen berichten

zoals de meesten van julie wel weten komt er een nieuwe versie van dirct x , direct x 10.

er zitten wel een paar grote nadelen aan deze nieuwe versie van direct x.

- direct x 10 draait alleen maar onder windows vista.

- voor direct x 10 heb je ook een nieuwe grafische kaart nodig omdat de huidige kaarten niet compatible zijn :evil:

voor dat eerste prbleem is al een oplossing gevonden.

een nieuwe versie van direct x 9 (hu waarom dat dan ,waarom noemen ze het dan niet direct x 10 xp ofzo? )

dat is ook simpel waarom ze dat niet doen.

ze geven alleen de versies voor windows vista het nummer 10 mee, zoals ze voor xp met nummer 9 deden.

sorry ik dwaal weer af.

de direct x 9 versie word direct x 9.0L genoemd. dit is niets anders dan direct x 10 alleen dan een beetje anders zodat het wel onder windows xp draait.

correct me if i'm wrong

Link naar reactie
Delen op andere sites

de releas is de zelfde datum als die van direct x 10 ,als windows vista uitkomt.

dus dat word nog minstens een half jaar wachten.

de videao kaarten die direckt x 10 ondersteunen laten nog iets langer op zich wachten, nog tot ongeveer begin zomer 2007

De eerste dx10 kaart komt half volgende maand al uit!

Van nvidia met een G80 chip.

Geforce 8800gtx en 8800gts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de direct x 9 versie word direct x 9.0L genoemd. dit is niets anders dan direct x 10 alleen dan een beetje anders zodat het wel onder windows xp draait.

correct me if i'm wrong

even correct zetten :lol: ,dit is geen DX meer voor windows XP serie dit zal de direct X9 zijn voor windows vista

Link naar reactie
Delen op andere sites

de direct x 9 versie word direct x 9.0L genoemd. dit is niets anders dan direct x 10 alleen dan een beetje anders zodat het wel onder windows xp draait.

correct me if i'm wrong

even correct zetten :lol: ,dit is geen DX meer voor windows XP serie dit zal de direct X9 zijn voor windows vista

Dat bedoelde yannick toch, niet?

Gwn zodat je vista kan draaien op een niet-dx 10 kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.