Ga naar inhoud

Foto's niet te zien


Kirsten

Aanbevolen berichten

Beste forum leden, ik heb een vraag.

Ik heb een webcam Linksys wvc54gca, en wil hiermee foto's nemen.

Als ik ze opsla in de map "Webcam" zie ik 4 foto's staan, ik sla de nieuwe foto op als jpg.

Maar als ik in mijn computer/afbeeldingen/webcam ga dan zie ik geen foto's staan.

Ook met het vinkje zetten alle bestanden weergeven (ook verborgen) zie ik ze nog steeds niet staan.

Maak ik weer een foto met de webcam en deze wil ik saven laat hij wel die foto's zien.

Hoe kan dit en hoe haal ik ze terug?

Met de zoekoptie en geavanceerd zoeken vind vista ze ook niet.

Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil geen video's er mee maken dus die optie motion detection heb ik niet aangevinkt/aangemaakt hiervoor moet je een email adres opgeven of een ftp server.

Het enige wat ik wil is als ik op de webcam kijk een foto maken deze opslaan op mijn pc en deze dan bekijken.

Dit laatste lukt dus niet want windows laat de foto's niet zien, ik heb al .bmp en .jpg geprobeerd maar ze zijn zo niet te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geprobeerd.

Zowel bij MJEP4 als de andere kan ik de afbeelding opslaan en bekijken.

Ik deed het nog eens en kan weer de afbeelding opslaan en bekijken en derder keer ook zowel in jpg als bmp

Probeer eens een andere map op een andere partitie als je hebt.

Ik ga seffens eens proberen met windows 7 want ik deed het met XP.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een andere partitie gepakt maar hij wil hem daar niet opslaan terwijl ik gewoon administrator ben.

Op c:\ geprobeerd andere map ik zie wel de andere fotos bij het opslaan maar als ik dan naar de map ga in mijn computer zie ik ze niet staan.

Misschien omdat we de webcam op onze pc hebben staan geeft dat problemen. Ik heb me zelf wel als gast aan gemeld.

In ieder gaval bedankt voor de vele suggesties, maar ik denk dat het een probleem in windows ergens is of misschien wel de webcam zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.